Så jävla trött på detta nu!

Jag vill flytta här ifrån nu!!!!!!
Är så jävla trött på denna granne!! Har man ingen respekt för någon?
När hon har sex så stönar inte hon sexigt utan verkligen skriker ut ÅH! Det hörs jävligt väl. Det är äckligt, överdrivet, fejk o patetiskt! Jag har inget med hennes sexliv att göra o vill inte ha det heller, därför vill jag heller inte höra det!
Inatt kl 3 blir jag väckt av att hon knullar!! Jag har sjukt svårt att somnaom om jag blivit väckt eller har vaknat. Vid 4 försökte jag somna om, men då knullar hon igen!! Allvarligt??
Vid 6 på morgonen lyckades jag somna om. Vid ca 8.30 blir jag väckt av att hon har jordens bråk!!?? Seriöst?? Tänk om folk kunde växa upp!!
Är så trött idag :(


Kommentarer
Postat av: kackmarie

Hua ligen låter inte alls trevligt. =/

2011-10-15 @ 19:56:19
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Emma H

haha ursäkta om jag skrattar, men gå upp & tala om för henne att lägga av & fejka =)

2011-10-17 @ 21:55:20
Postat av: The black orchid

Säger bara ÄCKLIGT! Inget som jag heller skulle vilja lyssna på dagarna långa.

2011-11-03 @ 11:48:44
URL: http://shasti.webblogg.se/orchid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0