Guld!

Skrapade ihop lite gammalt guld och var iväg med idag, fick 8200 kr för det :)
I söndags var jag med älsklingen till skejthallen. Yrrv drog sig och landade illa :/ Ja skyndade mig fram till honom och insåg ganska snabbt att nåt hade hänt med hans handled. Jag ville att han skulle åka in, vilket han oxå insåg när han fick syn o hörselbortfall o mådde illa. Skling ringde ambulans som kom rätt snabbt. Vi blev uppdaterade med mess och mms under kvällen. Han hade brutit handleden och fick gipsa, så tur att han åkte in :O
Ska iväg på möte snart och sen blir det PW med Lotta :)

Gråt aldrig över en person som sårar dig.
Bara le och säg:
Tack för att du ger mig chansen
att träffa nån som är bättre än du...

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Jisses det lär ha vart en del guld det. :p

Man ska inte hålla på med såna där toksporter, se då det kan gå.. :)



Svar: Ja även fast jag skulle hitta gröt här så kan vi väl försöka styra upp ett besök igen snart iaf. =) Kramiz

2011-09-06 @ 21:46:50
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0