Ibland...

Så blir det för mycket..
Jag hoppas iaf att hon ger sig nu efter att jag inte kunde hålla käften och hon verkar ha tagit åt sig! För vem vill ha ett ex som typ stalkar en??

Igår fyllde min skling år. Jag skulle ju fixa överraskningsparty med hans 2 bästa kompisar, med mat o dryck. Men Yrrv fick jordens migrän o låg o spydde :(
Patrik, Linda (sklings syster) och Malin kom iaf :) Patrik o Linda åt även mat här och dom tyckte verkligen om min tacopaj ^^
Jag hoppas iaf att skling är nöjd över överraskningen, maten o presenterna...

Tarzan mår bättre, han går inte o skvätter överallt längre. Penicillin kuren är över och det är ca 2 veckor kvar på fodret. Sen är jag glad om jag slipper sära på dom och mata alla en för en..
Annars är det väl inte så mycket som händer, haft en riktig pissvecka med min mage.. Och på måndag börjar den riktiga jakten på ny lägenhet. Börjar bli så trött på det lilla utrymmet vi har och jag har verkligen tröttnat på en granne!!
Jo, jag har ju fixat o härjat med mitt hår, så efter över ett år så är jag tillbaka i min vanliga hårfärg :) Det var inte helt lätt och det tog hårt på håret :/
Nej, nu ska jag väl släppa ur mitt fuktiga hår från handduksturbanen..
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0