Veterinären

Jag började märka typ i söndags att nåt var knas med Tarzan, i tisdags så var det värre. Han försökte kissa på lådan, men det kom nästan inget. Han satte sig på andra ställen som han aldrig gör annars. Så jag ringde veterinären och jag fick tid direkt. Bara att åka dit. Dom tog prover, spolade rent och röntkade. Först sa dom att han har sten i urinblåsan och UVI, dom ringde i onsdags och sa att proverna inte visade nåt. Hade hade inte UVI, men får äta penicillinet iaf då dom var inne med en kateter.
Nu får vi utfodra katterna var för sig eftersom Tarzan ska äta ett specialfoder som ska lösa upp stenarna, en månad får vi hålla på med det. Tycker så synd om honom :(

Helgen då? :)
I fredags blev det lite party :)
Möjlig hjärnskakning, spricka i handled, bli knuffad o studsa på röven, trekant, vit röv i vädret och inget av det hände oss! ;P
Förutom idioten som knuffade till Emma på dansgolvet så hon bara flög! Då tände jag till och Rickard oxå! Vilken jäkla idiot!
Igår var det mysdag rakt igenom! Och natten var helt *MUMS* ;) :$
Idag blir det nog att fixa håret för mig :) Jag vill inte va rödhårig längre. Dels så blir det dyrt att färga hela tiden eftersom mitt hår växer som ogräs, sen när det verkar som att jobbiga typer härmas så kan det kvitta!
Men det kommer vara en proceduren kommer vara lång och ta hela dagen :O Min syster köper med håravfärgning från örebro idag, eftersom dom inte köper hem nytt här.
Så proceduren kommer vara:
3 håravfärgningar
1 blekning
1 färgning

På fredag fyller min älskling år och han är nyfiken på vad han ska få i present ;) Han har ju fått en i förskott, Alfapet spelet :)
Nu ska jag se om jag får något liv i sömntutan ;)
Älskar dig Rickard av hela mitt hjärta ♥
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Men jag älskar dig mest, min lilla mums :$ <3

2011-09-18 @ 17:45:05
Postat av: KackMarie

Åhhh alphapet spelet är ju sååå grymt skoj. :)

Vilken galen helg det låter som du. Jisses. :p

Ja stackars Tarzan. =/ Hoppas han är bättre nu!

2011-09-19 @ 09:27:34
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Emma H

haha Men eller hur! Helt galen va han ju, Eller ja, röven slog nog allt :P

2011-09-20 @ 08:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0