Dagarna som gått..

Har ju jobbat måndag till torsdag, nästan 42 h på 4 dgr :O Så nu är jag lite ledig. Va ledig igår, idag, imorgon o på måndag..

Sov väldigt oroligt inatt, vakna massa gånger o drömde skumt så jag hade ingen direkt djupsömn.. Är sjukt trött nu.. Försöker vila, men kan inte sluta tänka på vad det är för grejer jag ska lägga ut på tradera :O Så jag antar att det bara är att fixa det i stället.. Är ni nyfikna på vad jag säljer så heter jag BlackKiss på tradera, ni kanske vill köpa nåt.

Annars händer inte mycket, är väl mest jobb..

Snart är det vårmarken här. Jag hoppas det är fint väder då! Jag är ledig så jag ska gå, bara det inte spöregnar.
Är ju 1a maj snart oxå, inga planer för den dagen.. Skulle va kul att gå iväg o titta på nån brasa..

Jo, dom behövde mer mertid på jobbet så jag ska göra 100% i juni oxå.
Fick ju fel schema igen, för maj denna gång..

Nej, ska väl ta o plocka fram sakerna till tradera o lägga ut dom!


CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0