Så jävla genomskinligt!

Patetiskt när en "vän" inte kan svara på mess och mycket senare så kommer det en undanflykt. Tex: "hörde inte" "hade den på laddning" m.m. Men när den "vännen" är med mig så missar den inte ett enda mess eller samtal, för att man sitter med telen i knät hela tiden.
Förövrigt: använder ni Facebook så kan ni va säkra på att man ser sanningen där!

Det är ju så jävla genomskinligt! Tror folk att dom ljuger bra? Tror folk att man inte fattar?

Nej usch! Är trött på energisugare! Vi är ju för fasen vuxna och då ska man bete sig så??
Våga stå för sanningen fegisar!!
Nej, sånna människor har ingen plats i mitt liv längre! Klarar mig utan sånt! Tycker bara det är löjligt! Skärpning! En vacker dag sitter ni där själva och då kommer jag verkligen inte tycka synd om er!
Så ha det så bra och lycka till med era liv!

Nej nu måste jag ju fasen skynda mig ;) Fixa sig iordning och sen fixa nån mat :) Snart kommer älsklingen hem och så blir det partaj :)

Förövrigt så är nu min provanställning slut och jag är nu officiellt fast anställd ^^ Eller tillsvidare som det nu heter..

Nej, nu måste jag sluta!

GLAD PÅSK OCH SKÅL!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Kram i massor!

U know where I am!

2012-04-07 @ 15:43:23
URL: http://ubreathilive.bloggplatsen.se
Postat av: jenny

jobbigt.... Lägg inte energi på de om suger ur den. använd de på bättre saker :)

2012-04-07 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0