Sjuk :(

Blaha.. Så känner jag nu :(

Svettas och fryser om vart annat.. Känns som både huvud och näsa ska sprängas :/
Sover dåligt oxå och sova måste man när man är sjuk :/ Smaken har jag tappat o sånt är ju kul...
Aja, det går över!

Igår var jag till läkaren! Pratade en del och fick medicin mot magen, får se om det funkar. Dom tömde mig på 7 rör blod oxå och så ska jag lämna in bajsprover :/ Om proverna visar nåt så blir det endoskopi.. Men får hoppas att denna medicin hjälper nu!

Nu har jag kommit in i ett frysstadie, så jag ska krypa ihop under filten och se om jag kan sova lite till..

CIAO


Kommentarer
Postat av: kackmarie

Uscha inge trevligt o va sjuker. Hoppas det inte sitter i så länge!! Hoppas oxå de löser sig med maggen. Kram

2012-04-12 @ 12:40:43
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0