Svårt

Vi vet ju att jag tänker mycket.. På gott och ont, mest ont nu tror jag.. Jag vet att jag har svårt att lita på människor till 100% och det är ju pga att jag blivit sårad och sviken så mycket av folk som stått/står mig nära. Jag vågar inte.. Jag vågar nog inte lita på nån till 100% igen. Jag vågar nog inte släppa taget om mitt hjärta helt igen, för det lilla som finns kvar av det kommer inte klara av att bli sårat igen..

Jag börjar allvarligt fundera på om jag är en sån hemsk människa att folk inte tål mig, så att dom inte bryr sig om att dom sårar mig o ljuger för mig. Vad skulle det annars kunna vara?

Det finns inget som gör så ont som när en man älskar sårar eller ljuger för en..

Jag vet inte.. Jag är bara så livrädd att det lilla som finns kvar av mitt hjärta ska krossas helt..


Kommentarer
Postat av: Pillan

Du tog orden ur mun på mig

2012-04-28 @ 12:40:13
URL: http://ubreathilive.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0