Vad hände?

Jag är väl den som alltid haft många vänner o oftast umgåtts med folk.. Men jag har oxå ofta blivit överkörd. Och vad har hänt nu? Jag har väl ingen direkt att umgås med så på vardagar o så? Det är väl om det är fest.. Jag får sällan ett sms där det står "hur mår du?" eller "ska vi ses?" om jag inte skickar nåt själv först.. Känns inte som att jag har nån direkt vän som vill träffa mig. Jag vet inte vad som har hänt? Jag har alltid brytt mig om mina vänner och varit omtänksam, men tydligen är det fel?
Jag blir använd som en trasa känns det som, när det passar användaren.. Jag har väl alltid känt mig utanför och inte så värst speciell.. Men jag vet ärligt talat inte vad jag gör för fel??
Jag kanske skulle skita i allt? Sluta bry mig? Kanske det blir bättre då? Men fan jag är inte mer än människa och det gör jävligt ont när man känner sig så fruktansvärt ensam o utanför! Känns som att va tillbaka på mellanstadiet.. Men men.. Det är väl bara mig det är fel på, som alltid!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Hmmm skriver du om mitt liv? Nej då men det skulle kunna vara.
Jag sitter i samma sits fast blir inte ens bjuden på fester då jag inte dricker.
MEN jag finns även om jag inte synts å hörts på ett tag. Ångesten har ett rejält grepp om mig just nu så jag försöker hålla mig över ytan.

Puss

2012-09-03 @ 20:10:05
URL: http://ubreathilive.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0