Dagarna

Rullar på.. Känner fortfarande ingen direkt lust eller ork till nåt.. Kuratorn ringde idag, hon hade fått återbud imorgon så jag ska dit då. Vet inte hur det känns att berätta min livshistoria för en främmande människa..
Antar att det är för tidigt att säga om tabletterna funkar..
Min handläggare på försäkringskassan har ringt oxå, min årslön som jag lämnat in till dom stämmer inte då jag inte får räkna med sjukersättning när jag söker sjukpenning. Så han har skickat brev till Uniflex för att få dom rätta uppgifterna. Detta känns som att det aldrig kommer ta slut, när ska det sluta krångla? Läkaren hade ju skickat in kompletteringen, som dom ville ha, den 3e men den har fortfarande inte kommit in till dom..
Orkar inte.. När ska saker sluta krångla för mig? När ska jag få må bra i mig själv? Suck...
Nu får det bli en nattmacka med julskinka som jag fått av goa Elisabeth <3


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Kram! Det är så typiskt att det ska krångla med alla dessa myndigheter. Usch det är så bökigt allting! Hoppas det kommer kännas bra att prata med kuratorn.

2012-12-12 @ 09:27:52
URL: http://mariekack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0