Kanske dax att skriva lite igen..

I lördags kom Thommy, Marie o lille Ted här :) Dom köpte med matgrejer o Marie & jag fixade iordning. Det blev bladspenat/mozzarella fyllda kycklingfiléer med hasselbackspotatis o tzatziki. Det verkades tyckas om ;) Efterrätten blev kakor o sånt jag har bakat.

På kvällen blev vi bjudna på fest, så helt oplanerat packade jag o Rickard ryggan med alkohol o halkade iväg. Kul va det :)

Måndag till idag har det varit massa jobb. Idag har det inte varit bra :/ Vaknade o va jätteyr och det har fortfarande inte blivit bättre :(
Ledig imorgon o då blir det att storhandla.
Jobb lördag o ledig söndag.


Har märkt att jag blivit mer typ apatisk, orkar bara inte bry mig längre.. Trott på att undra, fråga, tjata, gnälla, klaga osv när det ändå aldrig blir nån ändring eller skillnad. I guess it's me..

Ni vet känslan man kan ha att man känner sig väldigt ensam fast man inte är det..
Är så otroligt trött i både kropp o själ..
Är trött på att inget går bra för mig o så många glider runt på bananskal.. Spelar ingen roll hur jag är eller vad jag gör så blir allt skit..
Totalt misslyckad..

 


Kommentarer
Postat av: kackmarie

Tro varför du känner som du gör. Låter inte bra. Du kanske skulle försöka prata med ngn. Kram <3

2012-02-24 @ 12:17:49
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0