Sovrum

Nej jag har inte skrivit på ett tag. För senast jag skrev ett inlägg, ett långt, och publicerade det så var det bara rubriken som publicerades :O Då blev jag arg!!
Vet fortfarande inte om det går att kommentera mina inlägg? Sen så är jag nyfiken på hur många som läser min blogg. Så nu ber jag er att lämna en kommentar (om det går) så jag får se hur många som läser. Jag bryr mig inte om vem du är, så du får va anonym om du vill det. Men snälla skriv!


Nu till rubriken. Igår målade vi äntligen sovrummet! Hej då blåa blommiga tapeter och hej hej till vita väggar o nougatfärgad fondvägg :) Så jäkla mysig färg! Blev skillnad kan jag lova :) Nu är det gästrummet kvar att måla, lite möbler som behövs, tavlor som ska upp och gardiner :)
Gästrummet kommer ha chaby chick (stavning?) still fast à la Bella ;)
Det tar sig iaf :)

Rickard jobbar dygn från i eftermiddag till imorgon eftermiddag, så det blir att spendera kvällen själv :(

Aja, nu ska jag kolla blocket lite :)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0