- 7 kg!

Visade vågen idag.. Skönt! Önskar bara att det kunde synas :/

I fredags blev jag hämtad från jobbet av Carro E. Vi åkte hem och hade fredagsmys :)
Efter Carro hade åkt hem senare på kvällen så tittade jag och skling på film.

Igår hade vi Linda, Magnus, Melwin och Elliot här på besök. Jag gjorde coq au vin för första gången i mitt liv och bjöd på. Det verkade gå hem iaf, alla åt tills dom fick paltkoma ;) Efter det blev det godis, popcorn, chips och dip :) Det blev även ps3, Wii och många skratt :)

Idag har det bara varit och är en mysdag med min skling <3 På spisen står en köttgryta o puttrar. I detta hushåll så lever vi ganska mycket efter mottot: "bättre sent än aldrig" ;)

Imorgon kör en ny jobbvecka igång, jobbar bara kväll så får sovmorgon iaf :) Sen har jag ledig helg igen :)

Nej, nu ska vi titta på nästa film!
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0