Gott nytt år!

Så var det nytt år då.. Hoppas detta år bringar mer tur..

Igår blev det lite festande, tyvärr lite överstyr för vissa..

Vi hade ju dresscode: cocktail. Min älskling var jättesnygg! Det är han ju jämt, men så stilig i finbyxor, skjorta, slips o övertröja :) <3 Glömde ju bort att ta kort :'(




Jag har tänkt en del på det här med kärlek och att fastna för nån. Alla känner vi ju olika och resonerar olika. Jag har alltid hävdat att det är insidan som räknas och att jag går efter det. Absolut, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte bryr mig om utseendet. Utseendet är ju det första man ser och det första man fastnar för. Sen lär man o känna personen, antingen gillar man den eller så inte.

Första gången jag träffade Rickard så tänkte jag "shit vad snygg!" Sen ju mer jag lärde känna honom ju mer märkte jag varför jag skulle falla för honom. Han var/är snäll, omtänksam, rolig (vi har samma humor), förstående, go m.m. Varje dag kommer jag på mig själv med småsaker som gör hela honom och varför jag älskar honom så mycket. Det behöver inte vara saker han gör eller säger, eller hur han är. Bara känslor jag får vid olika situationer när jag är med honom. Som tex om vi är med folk eller vid folk i hans ålder så känner jag stolthet över att han är så mycket vuxnare än dom. Eller när han under en sexakt (ursäkta det intima ;)) har kunnat kyssa mig, tittat mig i ögonen och sagt hur mycket han älskar mig. Den lyckokänslan som då infinner sig och man blir varm i hela kroppen.
Jag vet inte hur alla andra haft det i förhållanden, men jag har aldrig blivit respekterad och definitivt inte haft nån slags romantik under en sexakt. Eller när han kan komma bakifrån när jag tex står o lagar mat, kyssa mig på halsen och hålla om mig samtidigt som han säger att han älskar mig.
Det kanske är småsaker för andra, men för mig gör det så mycket.
När han tittar på mig med sina fina blå ögon så kan jag inte känna annat än trygghet. Samtidigt lite rädsla, för tänk om.. Tänk om allt skulle ta slut? Absolut inget jag vill eller hoppas, men tänk om.. Jag skulle krossas, jag skulle inte orka.. Har aldrig känt så här förut, samtidigt som det är helt underbart så är det lite skrämmande.. Kanske därför jag bråkar ibland, slår av mig.. Vet inte. Det jag vet är att han gör mig lyckligast i världen!
För när alla andra sviker så står han kvar. Det finns ingen som du älskling och jag hoppas du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

Det nya året hoppas jag ska bli en av dom bästa med mitt hjärta <3

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Skling

:$ det är ju du som gör mig lyckligast! Jag älskar dig min sklingis :* <3

2012-01-01 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0