Gyptmltslnhonffå...

Vet inte om det är en sån dag eller en sån period.. Suck..
Hatar att se mig själv, vill ha en ändring.. Skulle lätt kunna gå på måltidsersättningar för jag tycker om dom, men jag får massa huvudvärk och ingen ork. Jag blir nog rätt olidlig att leva med då, plus att jag inte skulle orka med jobbet :(
Hatar denna jag har blivit...

Alla vet vi ju att jag är en sån som tänker mycket. På allt och inget o analyserar massa.. Senaste tänket är att vi människor använder ordet älska alldeles för lättvindig (heter det så?? :O)
Iaf man säger det om så mycket utan att visa det så att det tappar sin mening. Säger att man älskar nåt, men inte gör det eller säger man älskar nån/nåt, men visar det inte..
T.ex: Säg inte att du älskar en serie om du aldrig tittar på den.
Säg inte att du älskar att baka om du aldrig gör det.
Säg inte att du älskar att sminka dig om du aldrig gör det.
Säg inte att du älskar att fixa hår om du aldrig gör det.



Glöm aldrig att imorgon kan det vara försent. Älskar du att göra nåt, så gör det! Älskar du någon, så visa det!!
Man vet aldrig vad som händer imorgon...

CIAO!


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Nu går det konstigt nog att kommentera.. :p



Nej det är icke lätt att gå på såna här påsar. Det är ett helsike. För mig funkar det iaf bra, bara jag kommer in i det.

Men du hade väl lyckats gå ner några kilo i vikt om jag inte missminner mig från tidigare inlägg?



Kramiz

2012-01-27 @ 22:00:05
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: 7an

Gumman , jag har några soppa choklad/vanilj pudding om du vill byta ut ett eller två mål om dagen . Det är ett rent helvete .. Men att gå på soppa tills man blivit av med huvudvärken (viktigt med vatten !) du klarar det .. ;) puss

2012-01-28 @ 10:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0