Ledig dag!

Har jag idag! Det behövs då jag från och med imorgon jobbar 7 dgr på raken & upp tidigt alla dom dagarna oxå :S
Rickard jobbar dygn lördag-söndag och jag jobbar dag lördag o söndag, så vi kommer knappt ses i helgen :(

Idag lyckades jag och Lotta äntligen få till en lunchdejt :) Det är säkert 3 månader sen vi sågs sist :/ Men magen hade växt ^^ Sist vi sågs så såg hon ut som vanliga Lotta, men nu hade magen växt rejält :) Hon fick en liten julklapp oxå, kan ju inte låta bli när jag ser såna söta saker :$ :) Hoppas vi kan ses snart igen :) Saknar ju att träffas o prata <3 Älskar dig gumman <3
Hon bjöd på lunchen, som vi skulle ha fått till i oktober ;) Tror det skulle va som en födelsedagspresent :) Nu är jag iaf väldigt mätt och blev massa trött :O

Har slängt på mig myskläderna och lagt mig på soffan, kanske kan slå igen ögonen en sväng :$

CIAO!


Kommentarer
Postat av: 7an

saknar sånt jag med =(

2012-01-06 @ 17:22:25
URL: http://birribam.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Ska Lotta ha bebis? Hälsa o gratta!

2012-01-07 @ 08:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0