Ledsen, arg, irriterad, trött...

Jag fattar inte!! Hur fan kan folk komma undan med saker?? Hur kan folk som snackar skit om sina vänner, utnyttjar sina vänner och smutskastar sina vänner fortfarande ha vänner kvar??

Medans jag bara får ta skit? Nej, jag kanske inte är den lättaste men jag går inte bakom ryggen på mina vänner! Är det nåt som irriterar eller sårar mig så säger jag det. Men jag är inte vän med folk som jag inte gillar alls och jag snackar inte skit om mina vänner.. Men ändå sitter jag här och får ta massa skit hela tiden?! Dessutom tror dessa folk på allt som den sk vännen säger..

Jag orkar verkligen inte med mer snart.. Motgångar och åter motgångar.. Detta med min mage tar nog hårt på mig, sen tillkommer massa annat..
Jag gör inget annat än ställer upp och är snäll, men vad får jag för det?
Jag vill inte vara här längre :'(


Orkar inte.....


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Försök & inte lägga ner så mkt energi på sådant folk vännen!! Kram

2012-01-11 @ 14:51:45
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Pillan

Kram! Förstår din känsla!

2012-01-11 @ 19:02:50
URL: http://ubreathilive.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0