Jag är..

Fet, ful o äcklig, men oftast glad o snäll! Ta mig som jag är eller stick! När man tänker o grubblar så mycket som jag så är det minst tusen tankar på en dag: Hur kan man känna sig osynlig o ensam med massa folk runt sig? Det här med svartsjuka är ju inget kul.. Jag tycker inte om svartsjuka eller att bli svartsjuk.. Fast jag känner att jag vill att killen jag är ihop med ska bli lite svartsjuk ibland, för att jag ska få känna mig.. Jag vet inte.. Kanske älskad, snygg, speciell, nåt att slåss för... Jag är väl knäpp... Jag säger bara PFF!! Här är jag, men vem fan ser mig? Hello, i'm nobody... Midsommar var kul med en hel del händelser, det mesta hände väl.. Annars har det varit en lugn semester med vänner o grannar.. Snart är semestern slut :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0