Man får klaga o gnälla när man är sjuk!

Febern kommer o går.. Nyss låg jag o frös som fasen i soffan.. Har svinont i näsan för att jag har snötit (karlskogamål!) sönder den :/ Sen är jag så tung i bröstet så det känns som att nån sitter på bröstet, dessutom låter jag som en perkulator eller kaffebryggare :/ Min mage blir ju inte direkt bättre av att jag är sjuk heller (mer än vanligt), den är helt kaos nu :S Dom kommer ju säker bli jätteglada på mig imorgon när jag ringer o är fortsatt sjuk fast nu pga nåt annat än magen :/ Är inte livet helt jävla underbart så säg!!!!! Men utan min älskling och underbara Maria så hade jag aldrig överlevt <3 Älskar er till månen och tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0