Ny vecka igen..

Jaha.. Då var vi där igen, vad har hänt sen sist?
Pratade med en läkare på telefon, eftersom jag vill gå vidare ang min mage o göra en endoskopi.. Den läkaren va så otrevlig o nedvärderande så usch!! Fick iaf som jag ville, eller enl honom är man tydligen tvungen att göra det i två steg. Det första är en rektoskopi, som jag fick kallelse till o jag tror det är honom jag ska till :/ Tror inte han värderar kvinnor så värst högt heller, kändes som det när jag pratade med honom :/ Torsdag ska jag dit iaf :S

Sen efter fredag så går jag på semester!!! Fy fan va gött!!

Systeryster fyllde år i torsdags, så vi va där idag o grattade henne. Vi blev bjudna på mumsig mat och så köpte vi med sån där almondy chokladmousse tårta till efterrätt :)

Igår var vi till Malin och Johan :) Blev grillat, kubb o sällskapsspel :)

Ikväll blir det filmmys <3

CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0