Hahahaha

Kan bara inte låta bli att skratta, så kul när folk låtsas :)

Aja.. Kan inte låta bli att längta till sommaren, ska bli så nice :)

Sen så måste jag säga att det är bra jäkla nice att ha en stor 3D tv, så slipper man springa på bio för sånt. Visst det är en annan sak att gå på bio, men väl där så stör jag mig bara på dom andra människorna plus att jag jämt fryser. Nej, då är det bättre att sitta hemma i soffan med min älskling och mysa. Vi har ju en stor 3D tv plus bioljud, så bättre kan det ju inte bli ;)

Väntar på att det ska bli den 20e, då ska man tydligen kunna se skatten. Är så fruktansvärt nyfiken :$

Nej ni, älsklingen är duktig o städar så jag ska fixa nåt att äta!

Ikväll blir det god mat och tv med Linda, Mange, Melwin och Eliott :)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0