Händer lite..

Har fått förfrågan på jobbet att göra 100% april och maj, vilket jag tackat ja till. Det innebär ju oxå att jag får va kvar på jobbet, då min provanställning går ut 4e april. Har lämnat in för semester i sommar oxå, första gången i mitt liv som jag kommer ha semester & betald dessutom :)
Känns riktigt bra :) Hoppas bara jag får dom veckorna jag har ansökt om, för då har älsklingen o jag semester samtidigt <3

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket och i min älsklings famn <3 Finns inget bättre ställe att vara på än i hans famn <3
Du gör mig lyckligast i världen skling och jag älskar dig av hela mitt hjärta <3


CIAO


Kommentarer
Postat av: Skling

Jag är så glad för din skull skling!

Jag älskar dig över allt annat! :* <3

2012-03-07 @ 23:16:16
Postat av: kackmarie

Gött mos!! :)

2012-03-07 @ 23:20:20
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0