Helgen

Veckan som varit har jag slutat tidigt varje dag och det har varit skönt :) Mindre skönt att gå upp väldigt tidigt bara, men jag överlevde ;)
Denna vecka är det bara sovmorgon ^^

I fredags kom äntligen frugan hit, efter flera månader av saknad! Hon mötte mig tom utanför jobbet <3
Så fredagen bestod av tv, vin och tv-spel tills vi båda nästan däckade av trötthet :)
Lördagen började med 3 h musik o dans i sängen :) Sen gick vi ner o fixade en mini frukostbuffé :) Efter det blev det fixa o greja o börja med maten. Anders kom o åt oxå :) Jag bjöd på coq au vin, som verkade gillas :) Senare kom även Malin, Sarah o Paulina :) Det blev helt klart en lyckad lördag :)
Söndagen blev väldigt lugn och börjades med bakis mat ;) Jag fick även nack, axel o huvudmassage av frugan plus att hon killa mig på ryggen :) <3
Idag börjar en ny jobbvecka, men verkar inte allt för jobbig.

Nu ska jag käka nåt!

CIAO


Kommentarer
Postat av: kackmarie

Lät som en riktigt Nice helg. Vilket jag tror du behövde. :)

2012-03-05 @ 13:28:40
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0