Kaffe

Sitter och sipprar chokladlatte, gött som satan :)

Skling är iväg och är kontaktperson och jag vilar i soffan.

Denna veckan på jobbet så har dom varit på alla att göra mertid och dom dagarna man gör det så bjuder dom på kvällsmat, pizza eller sallad.
Igår gjorde jag mertid och tog då en kebabsallad, vet inte var dom köper maten men min mage krascha av den iaf så jag har varit hemma idag :( Hoppas det är bättre till imorgon :/

Vi fick schemat för april och mitt såg helt underbart ut, men insåg rätt fort att det var fel :/ Ska ju göra 100%, men fick schema på 75%. Suck!!! Fick maila han som sitter med scheman och säga att det blivit fel, men att jag gärna ville ha kvar dom lediga dagarna som jag hade fått. Det är ju sällan man har många lediga dagar. Jag fick rätt schema tillslut och fick ha kvar mina lediga dagar, men det resulterade ju i att det blir långa dagar :O
Bara att bita ihop :)

Skönt att iaf få pengar över när man har betalat räkningarna :)

Har kollat skatten oxå och det såg inte helt fel ut ;)
Väntar på att få besked om semestern oxå, hoppas jag får då jag har ansökt.

Anywho.. Ledig helg för både mig och skling i helgen :) Lördag ska vi till svärfar och hälsa på :) Annars får vi se vad som händer :)

Igår fick jag besök av Hanna och Carro E, kul att träffa dom :) Carro klippte mig, mitt hår var ju så risigt. Kvar efter alla färgningar o blekningar :/ Men nu känns det bättre :) Nu är det bara att vänta på att det ska växa, tur att mitt hår växer fort ;)

Förövrigt så har vi ju fastnat för big brother här :O Avsnittet igår fick mig att se svart, när Sipan var på Amandus om hans läggning. Snacka om att jag blev glad idag när jag läste att BB plockat ut Sipan pga hans uppförande!

Som avslut så bjuder jag på en bild på en del av mitt nya schema ;)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0