1a maj

Ny månad igen.. Vad har hänt sen sist? Förutom jobb så blev det party i lördags. Kul att träffa massa folk :)
Söndag blev en väldigt lugn dag.
Igår, idag o imorgon jobb och sen ledig 3 dagar :)
Och alla lediga dagar är bokade :) Torsdag blir det möte på morgonen, handling på förmiddagen, lunchbuffe med skling och besök på kvällen :)
Fredag dag har jag dejt med Lotta och på kvällen med skling :)
Lördag blir det marken om det inte spöregnar..
Sen jobbar jag 7 dagar på raken :/
Annars händer det väl inte så mycket..

Nu blir det soffmys med min skling!
CIAO


Kommentarer
Postat av: Skling

Hihi skling :$ hoppas du får roliga lediga dagar :$ ses på fredag på vår dejt, hihihi! älskar dig min skling <3

2012-05-01 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0