Ja...

Har varit några sköna dagar.. Slappat lite på taket och umgåtts med grannarna. I lördags var jag på stan med skling och Maria o jag unnade mig faktiskt några toppar från H&M.

Annars känns det som att det mesta går emot mig.. Kroppen ger upp :/ förutom magen så är det de ena med det tredje :/

Sen har jag tydligen förlorat min bästa vän, vet inte alls vad som hänt eller vad jag har gjort då hon inte svarar mig :'(

Jag känner mig så otroligt nere.. Vill krypa ihop till en boll och bara ligga o gråta.. Hur mycket ska man orka ta?


En ljusglimt i det hela är iaf att Lottas o Jarnos lilla Freja äntligen har tittat ut :) <3


Aja, min tur kanske kommer... Eller?


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Tråkigt & höra om bästa vännen din. =/



Klart att din tur kommer. Ngn rättvisa får det banne mig lov att vara här i världen!



Ska bli skoj & ses igen på sönd. :) Kramiz

2012-06-01 @ 18:21:54
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0