Så var veckan slut..

Vad har hänt då?
Mån-ons jobb. Torsdag lunchdejt med skling, fixade med det jag sålt på tradera o fick en snabbvisit av grannen. I fredags var jag till Lotta o såg deras hus dom köpt :) Vi var på stan och åt lunch, efter det blev det storhandling på maxi. På kvällen kom skling hem från systemet o tyckte vi skulle dricka lite ;) Malin o Johan kom hit och vi gick till red brick senare :)
Igår va vi iväg på marken en sväng, men fy bubblan va det blåste o va kallt :S Det som handlades på marken: lite marknadsgodis till skling, några munkar, lite kryddor och ett varsit "skal" till telen i skinn och som man kan ha kontokort i oxå. Efter marken gick vi lite på stan, skling hitta shorts o jag nagellack :$ Avslutningsvis så handlade vi på Willys. Kvällen blev lugn med några filmer.
Idag skulle jag ha jobbat, men det ville inte min mage :'(

Har hämtat ut tabletterna för min trötthet o yrsel och börjat äta, hoppas dom funkar.

Nu blir det mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0