What to write?

Skulle vilja spy galla över tragiska människor, men ingen idé då det inte tjänar nåt till.. Karma's gonna get ya!
Varför får människor helt hjärnsläpp ibland? Varför ska folk fjäska o låtsas? Varför bete sig som tolv? Varför ljuga? Det jag vill säga till er som beter er så är: väx upp för fan och stå för vad ni tycker!

Annars händer väl inte så mycket här.. Hemma igår o idag pga magen :( Tror magen är lite extra upprörd pga mitt psykiska mående.. Har iaf kollat på gamla disney klassiker som: Micke & Molle, Askungen, Törnrosa m.m.

Sen undrar jag varför folk har så bråttom? Så efter ett år tillsammans ska man ha hus tillsammans, vara förlovade o vänta barn? Jag vet inte.. Visst vill jag ha barn, men jag vet att det inte är rätt tid nu.. Det kommer väl det med..

Annars så är det 4 veckor och 5 dgr kvar till semester, inte dumt alls.. Ska köpa oss en grill och grilla som fasen i sommar! Ska nästan leva på grillat!

Är så äckligt trött på mitt hår! Det blev ju fruktansvärt slitet av all färgning, blekning och avfärgning så att det gick av massa. Därför jag klippte det kort, men det hjälpte ju inte helt då hela håret va sletet. Hade behövt raka av det om det skulle bli bra igen. Så när det hade växt ut en bit så toppade jag det lite för att få bort mer av det slitna, dock inte mycket då jag inte ville bli korthårig igen. Men nu är jag så fruktansvärt trött på det!! Vill att det ska växa ut så jag får tillbaka mitt långa hår o så jag kan klippa bort det slitna helt. Jag vill kunna fixa med mitt hår igen, färga o slinga. Nu kan jag inte göra ett skit med det. Det bara är där, äckligt o slitet! Självlockigt eller mer vågigt, som irriterar mig grymt! Kan inte göra nån frisyr eller nåt ju!! Ibland känner jag bara för att ta rakapparaten..

Aja.. Ska kolla till maten.. Ikväll blir det coq au vin!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0