Vad händer?

Säg det.. Blev ju sjukskriven av läkaren.. Så nu är jag i "fight" med försäkringskassan om rätt till ersättning.. Skulle vilja kunna ge min sjukdom till dom så skulle dom få känna på.. Försäkringskassan hade skickat tillbaka sjukintyget för komplettering, blir ju intressant då den läkaren inte jobbar kvar på vårdcentralen..
Var till en ny läkare igår för förlängning av sjukskrivning.. Han var mycket noga, satt hos honom över en timme.. Gjorde massa psyktest oxå.. Enligt dom är jag väldigt deprimerad så jag har fått antidepressiva oxå.. Mycket mediciner att komma ihåg nu..
Orkar inte mer.. Vill bara krypa ner i ett hål o gömma mig o bara gråta.. Usch..


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Låter som en enda stor soppa allting. Hoppas att du verkligen är i behov av antidepressiva mediciner. Tycker dom är väldigt duktiga på att skriva ut såna istället för att verkligen försöka hjälpa en. Kram på dig vännen

2012-11-29 @ 18:22:11
URL: http://mariekack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0