Födelsedagen och Höstmarknad

När jag fyllde år i onsdags så blev jag lite överraskad :)
Först ringde det på dörren och där stod Alex med blommor :)
När älsklingen hade kommit hem från jobbet så fick jag en gullig överraskning :) En jättegullig presentpåse med prinsessa på, i så var det ett gulligt godsedjur och godis :$ (bild kommer på det senare). Och på kvällen fick jag en present av Bettan. En livräddare till mitt hår, Lanza healing oil. Helt underbar! Mitt hår ser inte risigt ut längre :)
Hade ju fixat mina naglar inför kalaset oxå som jag glömde berätta om :) Fransk manikyr med lite bling ;)
Och på kvällen fick jag välja mat :)

Igår så var det Höstmarknad här :) Trötta o sega som vi va så masade vi oss ut ;) Det var kallt, men rätt mycket folk. Hitta inte direkt nåt, men till min förtjusning så fanns det langos :)


Och i torsdags firade vi 2,5 år <3 Till brunch då så blev det ost o kex och grönsaksstavar med dipp :)



Kommentarer
Postat av: KackMarie

Massa smarrigt ju. Precis som det ska vara när man fyller år :)

2012-10-14 @ 14:48:37
URL: http://mariekack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0