Förstår inte

Ingen har ett "perfekt" förhållande, alla bråkar eller tjafsar. Men i ett bra förhållande ska man kunna prata ut om saker och kunna arbeta på saker som kanske inte är så bra, det är ju så man blir starkare tillsammans.
Vi bråkar eller tjafsar oxå om saker, dock inte så folk hör/ser för det har ingen annan med att göra. Men vi tar oss igenom det och blir starkare pga det. Jag kan faktiskt inte förstå dom som ofta klagar o gnäller över sin andra hälft?! Prata med varandra och försök jobba på problemet, blir det inte bättre eller om det inte funkar så ska man väl inte va ihop då?
Om man bara klagar o gnäller så kan det väl inte vara ett så bra förhållande? Jag har oxå suttit i skitförhållanden och nedvärderat mig själv, men efter mitt ex så hittade jag tillbaka till mig själv o blev stark i mig själv igen. Jag tycker inte om mig själv, men det finns ingen som kan sätta sig på mig eller trycka ner mig igen. Den man älskar behandlar man inte som skit!!
Är glad att jag har träffat just dig Rickard <3


Kommentarer
Postat av: Pillan

👍 Håller med du 👍

2012-10-09 @ 08:04:39
Postat av: Skling / Rickard / Zorro: Den maskerade sjusovaren

Jag är glad över att jag träffat dig också storpuppis :$ jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

2012-10-12 @ 00:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0