Lyckorus!

Det är såna här dagar, när man sitter själv o tänker, som man känner vad lycklig man är! Jag kan än idag komma på mig själv när jag sitter o tänker på Rickard/på oss, så sitter jag o ler för mig själv och jag känner ett lyckorus går genom kroppen! Trots allt runtomkring, trots att gnabbar ibland, trots vänner o familj som sviker o sårar så är ja lycklig. Jag är så glad att genom allt så har jag min underbara sambo som alltid finns där <3 Han gör mig till den lyckligaste tjejen i världen! :)


I fredags hade vi fest för våra vänner. Oj oj ;) Jag gjorde min bål o bjöd på, 14 liter gick det åt ;) Vi va över 20 pers och alla hade kul :) Så lyckat!
Skling har jobbat/jobbar dygn, han slutar kl 16. Så ikväll blir det mys :$ <3


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Härligt o höra att du känner sådan lycka!! :)

2012-10-14 @ 14:46:29
URL: http://mariekack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0