Orka

Jag tycker det är sorgligt när folk, framför allt vänner, snackar skit bakom ryggen på mig och hittar på saker som absolut inte är sanna.
Jag tycker det är sorgligt att efter 15 år som jag funnits där o ställt upp genom allt så betyder jag inte mer än en radering på face. Jag tycker det är sorgligt när folk har förutfattade meningar och inte kan skaffa egna uppfattningar. Jag tycker det är sorgligt att folk inte kan komma till mig när det är nåt. Jag tycker det är sorgligt hur folk kan snacka så mycket skit och tro att dom är bättre själva!
Jag har klarat mig igenom mycket i mitt liv och för det mesta tänkte jag "det blir bättre när man är vuxen" och många gånger hjälpte det mig att tänka så, men nu finns det inga såna tankar som hjälper mig längre. Jag är vuxen och inte fan har det blivit bättre. Jag förstår verkligen inte vad jag har gjort för att förtjäna allt skit, jag vet bara att jag orkar inte mer. Jag är bara jag, så är det. Gillar du mig inte så låtsas inte det heller! Hoppas ni gjort rätt val, ni som gjort det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0