Orkar inte

Känner mig jämt trött o slut i kropp o själ :/ Vill inte va sån här, det är inte jag :(
Vad har hänt sen sist? En hel del.. Transcom sparkade mig med omedelbar verkan då jag var för mycket sjuk.. Jag var ju fortfarande anställd av Uniflex som försökte hitta ett annat jobb, men utan lycka.. Så jag blev uppsagd av dom oxå. Den 1a november står jag som arbetslös igen.. Detta funkar inte, med min mage.. Blir knäpp snart :/
Annars så har Rickard fyllt år och jag fyller år. Först var det kallajs ute hos Rickards äldsta bror för att flera i familjen hade fyllt/fyller. Och nu i lördags hade vi lite kalas här för oss så jag gjorde min smörgåstårta. Brorsan med familj var här igår, kul att se dom igen :) Jag har vunnit en tv oxå :O
Jag som aldrig vinner nåt, men nu så..
Det är väl massa annat som hänt, men orkar inte skriva allt nu..


Kommentarer
Postat av: Pillan

Usch vännen. Jag lider så med dig. Vi får ta en kaffe snart. Å då ska jag INTE somna om ;)
Kraaaam

2012-10-08 @ 21:24:55
Postat av: Kackmarie

Men fy vad elakt. Att få sparken för en sån grej. :( Hoppas du snart hittar ngt annat. Kram

2012-10-08 @ 22:09:31
URL: http://mariekack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0