Tröttsamt

Är så trött på att ställa upp på folk och inte få något tillbaka.. Vad får jag för att jag ställer upp? Ingenting! Jag kräver absolut inga saker eller nåt sånt.. Bara vänskap.. Att få ett sms ibland där det står "hur är det?" "Vill du hitta på nåt?" "Får jag komma?" Betyder mycket, men får jag det? Nej! Det är bara när man ska göra nåt, ställa upp.. Jag har absolut inget emot att ställa upp, jag är en sån människa, men jag vill gärna få nåt tillbaka.. Jag vill inte bara duga när nån vill ha nåt, eller vill ha hjälp.. Man blir faktiskt ledsen, men folk verkar inte bry sig att man faktiskt har känslor.. Jag mår faktiskt inte alls bra pga flera olika saker och sånt här gör ju inte saken bättre..
Detta gäller absolut inte alla jag känner..


För övrigt så behöll jag båda vinterjackorna, dels för att jag inte kunde välja och för att dom är olika varma..
På lördag hoppas jag på att kunna göra nåt som jag inte gjort på över 2 år! Jag uppdaterar er om det efter om det lyckas :)


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Nej man ska inte ta vilken skit som helst. Ber om ursäkt ifall du tycker jag är dålig på att höra av mig. Det har jag nog alltid varit. Sen har det ju inte blivit bättre efter det som hände i somras. Sen är det ju svårare när vi bor en bit ifrån varann o ses så ofta som man egentligen skulle vilja. Kram

2012-10-26 @ 08:23:31
URL: http://mariekack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0