Ett tag sen

Det var ett litet tag sen jag skrev, men blogg appen har varit knäpp så det har inte gått att öppna den :/ Jag skriver ju alltid via den..

Har väl inte hänt överdrivet mycket sen sist. I fredags var Hanna och jag o hälsade på Carro o hennes lilla Alexander. Sååå söt! Satt o gosa med honom massor. Sen senare på kvällen var jag och Rickard till Hanna o Tobbe. Det blev TP där tjejerna vann och Buzz där jag aldrig vann :/ Det där med att vara snabb på att svara rätt är inte riktigt min grej ;)
På lördagen skulle vi ut till Rickards äldsta bror, men jag hade så ont i magen så jag stannade hemma :( Magen blev bättre framåt eftermiddagen/kvällen, så på kvällen grillade vi med grannen Peter och satt inne hos honom o hade det trevligt :) Söndagen blev en soffdag, magen va dum igen :/

Denna vecka har det inte hänt så mycket förutom att jag har klippt mig, tog bara bort det slitna :)
Imorgon är det torsdag, det innebär inkomst plus att frugan kommer ^^
Jag hoppas på att min mage vill va snäll mot mig under helgen :O

Har köpt nya skor oxå som jag inte kunde låta bli, converse :$

Jaja, hörs vi inte innan helgen så får ni ha en trevlig helg :)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0