Frugan <3

Äntligen! Min fru ska äntligen komma hit, jag får en långhelg med henne :) Nu är det bara att hoppas på att inget oväntat händer och att dagarna går fort :)

Natten till söndag så snöade det, det lade sig som ett fint täcke på bilarna :( Skönt att det inte stannade kvar iaf :) Värmen som var förra veckan finns inte denna vecka o det gillar jag inte. Det var skönt att kunna sitta ute i solen. Det är iaf blå himmel och sol så man får hoppas att det går åt rätt håll nu :)

Fick ett spontanbesök av mamma igår, kul att träffa henne :)

Annars rullar allt på som vanligt här. Vi pratade med Linda o Mange över Skype igår som är i Thailand. Fy sjutton, dom har det jättevarmt och är dyngbruna. Fusk :)
Deklarerat har man gjort oxå, gött som fasen att få tillbaka en redig slant ;)

Annars så bara är jag :)

CIAO

Bebisarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0