Ja vad händer?

Blev raderad som vän på alla hjärtans dag.. Det jag har gjort och ställt upp med betyder ingenting tydligen...

Annars vet jag inte om det händer så mycket.. Har blivit vårfräsh i håret, men saknar våren nu :/
Pysslar lite här hemma. Har äntligen sytt färdigt gardinerna till sovrummet så dom kom upp igår :) Har ju suttit o sytt för hand då våran symaskin är dum :/ Igår var det tvättdag och idag är det städdag :)

Vill passa på att säga Grattis till Marie & Thommy som har fått en prinsessa :) <3



Kommentarer
Postat av: KackMarie

Tack :)
Håret ser riktigt snyggt ut! Lär nog göra slingor jag med nästa gång.
Låter som en vän som troligen bara var bra att bli av med.
Snacka om tålamod om du sytt gardin för hand. Det hade jag aldrig pallat.. :p Kram

2013-02-20 @ 15:05:24
URL: http://mariekack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0