Jag har en dröm!

Alla har vi drömmar, säkert olika oxå.. Visst önskar man att man vann massa pengar och så.. Men min dröm är väldigt realistisk för dom flesta, men för mig kommer den nog aldrig slå in :'(
Drömmen är att få/kunna åka utomlands med min älskling :$ Just nu känns det som att det behövs oxå.. Men men, drömma kan man ju alltid...


Annars denna helg? Min älskling har varit iväg på lång weekend i Sälen och jag har hållit mig sysselsatt.. Torsdag hade jag lunchdejt med Lotta och Freja, sen på kvällen va Cissi här o vi prata i flera timmar. Fredag hade jag en jobbig dag med magen, men på kvällen åt jag mat med Helena o Bettan. Lördag umgicks jag med Carro 1 och 2 & Uffe :) Idag har det varit en lugn dag.. Varit inne till Carro o Uffe en sväng på dagen och nu är det kvällsmys med min älskling som äntligen har kommit hem <3


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Pengar brukar ju vara det som oftast sätter stopp för ens drömmar. Men vad är pengar när man inte får må bra, vara frisk o kunna leva "normalt" :( Dumma dumma mage!! Krsm

2013-02-04 @ 00:23:46
URL: http://mariekack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0