Fel håll :(

Förkylningen har blivit värre.. Nu är jag jättesnorig oxå. Hostan pendlar mellan slemhosta o rethosta, det bränner i bröstet och jag har fått träningsvärk i magen av allt hostande :/
Febern kommer och går, bara för att jag tar tabletter. Fryser o svettas om vartannat :/ Huvudvärk, ledvärk och helt öm i skinnet.. Orkar inte detta...


Förövrigt fick jag brev från försäkringskassan i måndags att dom är fortfarande inte nöjda med papper som dom fått så det är fortfarande nej från dom. Ringde till vårdcentralen för att få läkartid, dom va fullbokade men fick telefontid idag med läkaren som skrev kompletteringen. Han va helt dum i huvudet! Han sa bl.a. Att det inte hjälper att gå hemma, att jag inte blir frisk av det. Att det inte hjälper med medicin. Att jag ska ut i arbetslivet. Att man får typ aldrig ersättning av försäkringskassan om man går arbetslös.
Det var några saker han sa plus att han va nonchalant och lyssnade inte alls på mig. Jag bröt ihop helt och tårarna bara sprutade.
Jag vet flera som är arbetslösa eller som typ aldrig har jobbat och som går sjukskrivna o får ersättning av försäkringskassan.
Får se vad som händer nu, orkar inte mer skit..


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag fick kämpa i flera år, läkarbesök efter läkarbesök,kontroller på kontroller,röntgen efter röntgen .. Inte lätt, jag vet.

2013-01-12 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0