Jaha...

Inte värd mycket.. Utstött och utanför... Jag är alltid den onda, fast jag ställer upp och är snäll.. Men det är bara jag som gör fel.. Hör dom av sig nån gång? Bara frågar hur jag mår? Får jag vara med på nåt? Bryr nån av dom sig om mig? Nej! Vad får jag? Blir så trött på att bara jag får ta skit. Behövde verkligen detta nu! Men jag vet! Vi slänger över all skit på Bella! För ni gör väl aldrig fel va? Ni är väl alltid tysta o aldrig pratar? Betyder år nåt? Betyder jag nåt? Nej fy fan.. Men mig är det inget synd om... Ni vet fan ingenting! Tror ni att jag går iväg o pratar med professionella för att jag tycker det är kul? Tror ni att jag äter antidepressiva för att jag tycker det är kul? Nej men släng mer skit på mig. Vem bryr sig om Bella mår sämre?? Sparka på mig oxå vet jag!!
Är så jävla ledsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0