Midsommar

Gårdagen firades med Helena, Jimmy, älsklingen, Daniel och alla barn :)
Det var supertrevligt :) Vi grillade och jag stod för efterrätten som blev kladdkaka, jordgubbar och grädde :P
Då jag bara hade sovit ca 3 h natten innan så stod mina ögon i kors rätt tidigt :S

Börjar tro att det inte är förkylning jag har :/ Har ju inte direkt haft allergi förut, men började fundera på varför jag blev "förkyld" i princip varje år runt samma tid plus att det satt i så länge. Så jag köpte allergitabletter för att testa och då blev det bättre :O

Gjorde klart min påbörjade tatuering i torsdags och jag är supernöjd :) Inte mycket kvar att göra på vänsterarmen nu ;)

Idag blir en lugn mysdag med min kärlek <3

Ha en fortsatt trevlig midsommarhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0