Helgen

Jag vet, den är inte slut än :) Vad som händer idag återstår att se :)

I fredags hade jag myskväll med Anders och Caroline :) Anders lagade mumsig pasta carbonara och så kollade vi på film :) Jag hade goa Cindy här oxå :)
Igår på dagen var jag med Lovisa till Örebro och det gick!! :) Jag är helt nöjd över det :) Det blev mariebergsgallerian, ikea, lager 157, city gross och sist men inte minst subway :) Köpte med hem så skling o jag har att mumsa på idag ;)
När vi kom in på gallerian så hade dom tydligen lyxig tjejlördag ^^ Dom bjöd på massa olika saker, hade utlottningar, erbjudanden och rabatter. Det var ju rena lyxen där inne :) För vad säger ni om tex marsmallows som man fick doppa i chokladfontän och päroncider ;) Mycket annat fanns det oxå :)
Igår kväll var vi till Malin och Johan :) Där blev vi bjudna på tacos och spelade Mario party på Wii :)

Idag får vi som sagt se vad som händer :) Men dagen börjar iaf med morgonmys med kissarna och älsklingen <3


CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0