Orkar inte..

Orkar inte kämpa för något som bara jag verkar vilja.. Det är så mycket annat i mitt liv som jag behöver lägga energi på..
Från och med nu så ska jag försöka att bara lägga energi på vänner som vill veta av mig och på min älskling <3

Helena och jag satt o prata igår om att är man med i facket och jobbar så finns det någon försäkring som kliver in om man blir sjukskriven. Jag kollade upp vad som ingår i facket jag är med i, med verkade inte vara något sånt.. Sen slog det mig att jag betalar en extra försäkring till Folksam och har gjort det i flera år. Kollade upp den försäkringen och vad jag fattade för så har jag rätt till ersättning från dom. Så jag ringde Folksam idag och mycket riktigt så var det så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0