Ska det vara så, då kan det kvitta!

Jag vill bara tala om att saker jag skriver här och på face behöver inte handla om nån som bor på taket! Jag känner många människor och allt gäller inte bara en!
Tar någon åt sig av det jag skriver så är det upp till den. Jag tycker att man tar åt sig av en orsak och det är att man vet att man har gjort nåt fel!

Det är iaf upp till var och en om man tar åt sig, men som sagt så handlar inte allt om en person eller bara vissa jämt.
Är det någon som inte vill vara vän med mig så är det upp till den, men då skiter jag i den personen och ödslar ingen mer energi på den!
Man gör sina egna val här i livet och jag tycker man kan stå för dom då oxå!


Kommentarer
Postat av: Maaaalin

Exakt!!!👍👍👍

2013-03-08 @ 19:34:13
URL: http://itaktmedtiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0