Hallå, sommar var är du?

Sjukt att det bara ska regna och blåsa :/
Jag vill ha sol o värme så att jag kan ligga i min solstol på uteplatsen :S

Från och med idag o 1 vecka framåt så är vi med tonåring & hund ^^

Annars händer inte jättemycket, har iofs äntligen fått upp tavlor i vardagsrummet :P

Annars lunkar väl allt på som vanligt!

Det var en lugn helg med grill och mys. Nu i helgen blir det nog att gå på Björn Rosenström, har ju varit på honom 2 ggr innan här :)
O helgen efter det så blir det att ta med svärmor på shopping ;)

Var hos svärmor och fika i söndags :)
Sen har jag köpt 2 nya, skitsnygga nagellack :$

Nu blir det att kolla på Green Lantern som vi av någon anledning har missat :O

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0