Ibland...

Ibland är det vissa saker, händelser, filmer m.m som får en att tänka till lite extra mycket. Tex: fan vad bra jag har det igentligen. Man klagar ju och gnäller ibland på att saker kunde va bättre, o visst kan det de. Men man måste stanna upp ibland o verkligen tänka efter.. Har jag det verkligen så hemskt? Jag har tak över huvudet, kläder på kroppen, mat på bordet, husdjur, bästa sambon, underbara vänner och familj. Det är inte alla som har det, faktiskt!
Nej jag mår inte så bra varken fysiskt eller psykiskt, men det finns verkliga anledningar till det. Det finns dom som har det så mycket värre!
Så när ni klagar eller tjurar som mest över ert liv, stanna upp o tänk ordentligt!



Från det ena till det andra.. Tänkte ta tag i min kropp igen, är så fruktansvärt trött på mig själv :/ Viktnedgången har ju redan börjat, -10 kg nu! Har börjat träna lite igen oxå, men tänker inte överanstränga mig eller köra helt slut på mig själv just nu så att jag tröttnar på allt. Har iaf börjat med en 4 veckors utmaning med början igår, minst 100 sit-ups varje dag! Vågen står nu på 89 kg. Får se var detta slutat! :S :O


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Härligt o höra! Rätt inställning till allt. Kämpa på vännen! You rock! Jag ska oxå ta tag i allt bara jag kommit på fötter igen. Sen som du försöker jag oxå tänka att det finns alltid dom som har det värre. Men tyvärr hjälper det inte själva situationen. Men man ska vara glad att man har det man har som är bra. Helt klart. Kram på dig <3

2013-05-17 @ 09:55:26
URL: http://mariekack.blogg.se
Postat av: Pulkan

Heja vännen!! Du är kanon

2013-05-17 @ 11:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0