Myshelg <3

Fredagkväll bjöd på grillat och utomhus häng med grannar, vänner och musik :)

Lördagen slog jag på stort, iaf stort för mig. Fia kom och hämtade oss vid lunch o så bar det av till Hällefors. Första stoppet blev Neerings i grythyttan så Rickard fick prova deras glass :) Sen blev det lite sightseeing i hfs så jag fick visa Rickard alla ställen som jag har bott på. Vi åkte ner till billiga Niklas, hundra år sen känns det som som jag var det. Lite nytt hade det allt hänt där. Sen hoppade vi in på stora ICA o pekås för att kolla lite. Sen åkte vi till Fias föräldrar :) Man får alltid sånt välkomnande där <3 O nu var det längesen jag träffade dom. Rickard fick en ny bästis i lilla hunden Chloé :) Fia o jag tog en liten promenix till icajouren sen gick vi förbi Marie och Thommy o överraskade med ett spontanbesök :) Äntligen fick jag träffa söta Lizette <3 Vi blev bjudna på mumsig mat hos Fias föräldrar och även efterrätt :) Sen var det mest mys o prat :) Kom hem efter 2 inatt :O :)
Idag är en lugn mysdag med min älskling <3

Bjuder på lite bilder från gårdagen :)

CIAO


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Spontan besök är alltid trevligt :) <3

2013-05-19 @ 17:33:39
URL: http://mariekack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0