Svårt..

Jag har svårt att ta till mig folk nära, alltså riktigt nära.. Jag kan inte riva muren som är uppbyggd.. Jag gör så att jag själv inte mår bra tillslut för att jag inte tycker att jag är värd det.. När jag mår för bra så stänger jag av tillslut, dels för att jag inte tycker att jag förtjänar det men oxå för att jag vet att det alltid skiter sig för mig tillslut när jag mår för bra så då är det lättare att bara stänga av o bara vara.. Dumt, jag vet.. Jag måste göra en förändring.. Jag behöver inte släppa garden för alla människor, men jag måste inse att jag faktiskt förtjänar något bra och att må bra.. Man måste hitta ljusglimtarna i allt och sen ta det där ifrån.. Det är svårt att ändra något som varit i så många år, men nu måste jag verkligen! Jag ska må bra!! Ta vara på tiden som vi har, för man vet aldrig när det är försent! Livet kan få ett abrupt slut utan att man vet det. Så lev i nuet, älta inte i det förflutna eller i framtiden för man vet aldrig vad som händer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0