Jag förstår inte..

Hur jag ska orka allt.. Trodde att det gick bra.. Sen blev jag mer sjuk o fattade inte alls varför eller hur jag kunde bli det när jag gick på penicillin.. Hade värk i hela kroppen, yrsel, illamående, trötthet m.m. Tills idag då jag läste biverkningarna på mina nya antidepressiva.. Allt stämde in.. Så idag tog jag inga så på så vis mår jag bättre, men nu får jag ta tag i alla känslor och skit som tabletterna gömde för mig.. Jag orkar verkligen inte.. Hur mycket motgångar ska man behöva klara av? Varför blir jag jämt sårad? Vad gör jag för fel? Varför är jag så hemsk? Jag vet att jag tar mig igenom allt, det kommer bli bättre.. Men just nu känns det skit.. Vad har jag gjort för att förtjäna all skit som ständigt kastas mot mig? Så många tankar och funderingar.. Jag vill inte mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0